söndag 24 oktober 2010

Två månader till jul

Idag har det regnat och varit så grått, tror inte jag haft lampan släckt på hela dagen. Men det har ändå varit lite höstmys, förmodligen för att det är söndag och en dag att-göra-vad-jag-vill-på.
Jag har hälsat på min "tant" som blir piggare för varje dag. Och så har jag träffat min huvudman, dvs den som jag är god man för. Och strukit.
Nu tycker jag alla ska hurra för Boden som faktiskt vann sista matchen för att klara nytt kontrakt i div 1 fotboll, det var vinna eller försvinna som gällde. Undrar hur högt det sjungs i spelarbussen i kväll? När ni ändå är på gång med hurrandet tycker jag vi klämmer i för Luleås hockeygrabbar också, kul att dom var så otippade och gör det så himla bra.
Och så vann Staffans lag i bowlingen!

1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

Hurra för alla idrottskillar i norr! Roligt att höra att din "tant" mår bättre igen. Och nu är hösten här, me don´t like! Nu är det hösten och sedan vintern. Så nu är det bara att vänta på våren! /Kram