måndag 1 november 2010

November

Så har det blivit november. Solen skiner, gräsmattan är grön men fryser nog, det har snöat två gånger men försvunnit. Kvar finns bara lite frost på morgonen.
Den här veckan inleder jag med lunch på Kulturens hus i Luleå med två gamla arbetskamrater. I morgon är det styrelsemöte i Hjärt o Lungföreningen i Boden och på onsdag em åker jag till Stockholm för att delta i förbundsstyrelsens möte på torsdag. Dessemellan ska jag hinna följa min "tant" på hennes första besök uppåt stan sedan benbrottet. Hon har bara varit och klippt sig mittemot bostaden förut. Hoppas snön håller sig fortsatt borta så hon orkar gå med sin rullator. På fredag ska jag ta med henne i bilen så hon får se alla ljus på kyrkogården och vara med när vi tänder för våra kära.

1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

Här är gräsmattorna riktigt gröna! Ser lite konstigt ut när träden är kala men gräsmattorna gröna och fina! Hoppas att det går bra för din "tant" och att hon inte råkar ut får något mer elände. /Kram