tisdag 17 augusti 2010

17 augusti

Så har jag cyklat till stan och hem, det gick kanonbra. Jag lämnade igen och lånade nya böcker på biblioteket, en fantastisk uppfinning.
Innan jag for skrev jag protokollet för länsföreningens styrelsemöte och minnesnoteringar efter länsträffen med Västerbotten fredag-lördag.
Jag undrar om det är att jag fått lagom med sol, lagom med annan motion eller bara att jag mår så himla bra nu när allt går så lätt!?! Känner andra kolsjuka igen sig? Fin klar varm luft sveper runt om mig. Tror jag tar en liten lur på bänken utanför garaget.

1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

Önskar jag kunde säga jag känner igen mig, men tyvärr! Men det låter härligt när du skriver att du har cyklat till biblioteket!

Har i alla fall varit på en föreläsning idag som Hjärt- och lungfonden hade tillsammans med Marianne E och Kerstin G. Efteråt satt Marianne och jag kvar för att jobba med kartläggningen av astma/KOL-mottagningar inom primärvården. Har ni börjat jobba med det? /Kram